Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Wijgmaal (Brabant)
- Je zal instaan voor de administratieve voorbereiding van de exploitatie - en kleine uitbreidingen
- Je ondersteunt administratief de dienst Field Operations
- Registratie, planning en doorgave van individuele en algemene klachten ivm civiele werken en volgt deze op.
- Je verzorgt de vrijgave van dossiers na uitvoering en controle en bepaalt de prioriteit
- Verzameling van de nodige informatie voor billing van dossiers
- Je corrigeert en stuurt dossiers bij na uitvoering
- Opmaak offertes in verkavelingsdossiers en verzending
- Intake van nieuwbouwprojecten, aanvragen van TB, lange afsluitingen en zorgt voor de communicatie naar de klant
- Je bent SPOC voor andere interne diensten

Haren (Brussel)
Voor een mazoutbedrijf te Brussel zijn we op zoek naar een Administratief bediende. Als Administratief bediende bij dit bedrijf bent u het aanspreekpunt van de klant. U zorgt ervoor dat elke klant op een goede service kan rekenen.

Je bent verantwoordelijk voor het opnemen van de bestellingen van onze klanten. Dit via diverse kanalen zoals telefoon, mail, fax en website. Je maakt de bestelbons aan, stuurt de facturatie door, staat in contact met de leverancier en maakt planningen voor chauffeurs aan.

Daarnaast ga je met commerciële flair bestaande en potentiële klanten telefonisch informatie bieden/overtuigen van het productgamma en de diensten (enkel inbound). Daarenboven draag je zorg voor een correcte en nauwkeurige administratie.
Rotselaar
Voor onze klant in Rotselaar zijn we op zoek naar een administratief commercieel medewerker.

Taken:
• Prijsoffertes uitwerken
• Contact met de buitendienst
• Het selecteren en doorsturen van offertes in functie van hoogdringendheid
• Het klassement
• Uitwerken van officiële aanbestedingen voor de inlevertermijn
• Het opmaken van algemene brieven, faxen en mails
• Selectie van het telefoonverkeer, telefooncentrale
• Telefonisch te woord staan van klanten en leveranciers
• Het ontvangen van bezoekers
• Agendabeheer, afspraken maken
• Behandelen van mails en post

Herent
Je staat in voor de volledige opvolging van klantendossiers en het onthaal
Je behandelt telefonische en schriftelijke klachten in het Nederlands en het Frans, je verwelkomt bezoekers en zorgt voor administratieve ondersteuning.

Bij afwezigheid kan je ook ingezet worden als bediende in een lokaal kantoor.

Rotselaar
Personeelsdienst:
- Je verzorgt de dagdagelijkse administratie
- Je staat in voor de volledige verwerking van onze scholingsdagen te Rotselaar
- Je behandelt de volledige verwerking van Hospitalisatieverzekering, Arbeidsongevallenverzekering, ...
Debiteurenboekhouding:
- Je boekt dagelijks de inkomende gelden in (Bancontact, Visa/Mastercard, ...-
- Je stemt dagelijks de geboekte omzet per verkoper af
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van inventarisverschillen voor België, Nederland en Luxemburg
- Je volgt dossiers op bij Incasso
Aartselaar
Je bent één van de drijvende krachten van het studiebureau / offertedienst.

- Begrijpen van technische tekeningen.
- Realiseren van technische plannen.
- Intekenen van onze producten.
- Calculaties / offertes maken.

Hiervoor werk je nauw samen met onze klanten, architecten, installateurs, commerciële dienst, ...
Puurs
Als administratief bediende wordt je aangesteld op de dienst "operations". Je dag zal er als volgt uit zien:
- Je staat mee in voor een correcte afsluit van een transportdossier:
- Alle POD’s opzoeken, zorgen dat ze beschikbaar zijn voor de klant;
- Facturen correct inboeken in ons bedrijfsprogramma "webcost" en ze controleren;
- Tot slot doe je de administratie van aanverwante taken of ter ondersteuning van je collega's.
Tessenderlo
Voor één van onze klanten, gelegen in Tessenderlo, zijn wij op zoek naar een Back-office HR Assistent m/v.
Je takenpakket zal bestaan uit onderstaande taken:

ADMINISTRATIE:
- Personeelsbezetting: opvolging afwezigheden, contact met uitzendbureau's, up-to-date houden van personeelsplanning,...
- Beheer van urenregistraties en prestaties
- Controleren van facturen
- Opstart en onthaal van nieuwe medewerkers opvolgen
- Verwerken van verlofaanvragen en andere documenten
- Kortom allround administratieve ondersteuning

FACILITIES:
- Bestellingen van materialen zoals werkkledij en kantoormateriaal
- Beheer van de kleedkamers (indeling en opvolging)
- Aanmaken van badges, lockers voorzien voor nieuwe medewerkers,...

RECEPTIE:
- Bediening van poorten + voordeur
- Onthaal en aanmelding van bezoekers + controle op in- en uitchecken
- Verwerking van post en mailbox
Kieldrecht (Beveren)
Als toekomstige administratief bediende voor onze klant in Kallo ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
- Aankopen doen van technisch materiaal voor de techniekers;
- Binnenkomend materiaal correct registreren en op zijn plaats leggen indien nodig;
- Contact hebben met de techniekers aangaande hun benodigdheden etc.;
- Administratie bijhorend in deze job omschrijving voor de technische dienst;
- Alsook ben je bereid te communiceren met de interne andere afdelingen, dit zowel in het Nederlands als in het Engels.
Rumst
• Zorgen voor een algemene ondersteuning van de administratie.
• Opmaken en behandelen projectdossiers van A tot Z.
• Aanmelden arbeiders in de werven (Check-in-@-work)/ Aangifte van de werf aan de RSZ
• Facturen maken en informatie opladen in computersysteem (Striktly software systeem)
• Opvolgen van inkomende en uitgaande post/e-mails aangaande de werven
• Vorderingsstaat maken
• Documentopvolgen en klassement
• Documenten inscannen en versturen
Tongeren
* Je staat in voor de controle van de ontvangen bestellingen en de voorbereiding en verwerking van de orders naar het magazijn toe.
* Je staat in voor de zorg van facturatie naar de klanten.
* Je staat in voor correcte administratieve verwerking van de routing van de chauffeurs.
* Je bent het aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot hun bestellingen.
* Je hebt kennis van Microsoft Office
* Je bent bereid om onze specifieke programma’s en procedures aan te leren
Zaventem
Voor onze klant, welke zorgt voor de verkoop en distributie van kleine elektronica naar andere winkels, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal er uitzien als volgt;
- Je bent het aanspreekpunt voor de klanten in de showroom en verwerkt inkomende orders van A-Z
- Je communiceert met de leveranciers uit Taiwan, China e.d. in verband met bestellingen/leveringen
- Je zorgt voor een vlotte inplanning van de leveringen bij de klanten in België
- Je zal werken in het computer programma SAP Business One
Puurs
Je staat mee in voor een correcte afsluit van een transportdossier:
- Alle POD’s opzoeken, zorgen dat ze beschikbaar zijn voor de klant.
- Facturen correct inboeken in webcost
- Nakijken van facturen
Humbeek
Je hebt minimum 2 jaar ervaring in boekhoudkundige administratie.
Je bent goed tweetalig NL/F met goede noties van het Engels.
Je communiceert vlot in woord en schrift, je hebt een goede teamgeest en Microsoft Office heeft voor jou geen geheimen.
Je bent vooral klantgericht, een uitstekende teamplayer en toont initiatief en ambitie om samen te werken aan de exponentiële groei.
Je werkt als gemotiveerde, uitvoerende bediende graag in een administratief ondersteunende functie.
Je kan zelfstandig werken, je bent accuraat, integer, georganiseerd, discreet, enthousiast en sociaal vaardig.
Je geeft blijk van verantwoordelijkheidszin, bent stressbestendig en werkt volgens de regels.
Beveren-Waas
Als administratief bediende voor onze klant in Beveren-Waas ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
* Je staat in voor het behandelen van telefoons dit zowel in het Nederlands als Frans zijn;
* Alsook sta je in voor een eerste oplossing en/of verbindt je de klant door naar de juiste collega;
* Je beheert verschillende mailboxen beantwoord de mails volgens de nettiquette normen;
* Verder sta je ook in voor de briefwisseling en beheer je de post.
Gent
• consolideren van de behoeften aan externe IT medewerkers geformuleerd vanuit de programma’s van Informatie Vlaanderen

• begeleiden van de aanvragers in het definiëren van geschikte profielen, publiceren profielaanvragen, faciliteren van de selectie van de aangeboden profielen en de geschikte kandidaten aanwerven door de gunning administratief af te handelen

• organiseren van de (logistieke) start en het einde van de opdracht van de externe medewerker en het begeleiden van de administratieve validatie en de verwerking van hun prestaties (Timesheets)

• ontwikkelen en onderhouden van de nodige lange termijn relaties met de interne en externe gebruikers van deze PMO-dienstverlening, het directiecomité en de leveranciers van externe medewerkers

• het mee opvolgen van werkelijke en prognose uitgaven gerelateerd aan de aankoop van externe medewerkers

• leveren van rapporten over de aankopen, de geleverde prestaties,….van externe medewerkers
Brucargo
- Je staat in voor de administratieve verwerking van inkomende en uitgaande vluchten en vrachtwagens.
- Je behandelt alle nodige documenten en dossiers, coördineert de te verwerken dossiers van A tot Z, en dit steeds volgens de voorgeschreven procedures.
- Samenwerking met klanten, agenten en carriers is vanzelfsprekend en gebeurt zowel aan de balie als telefonisch.
- Je houdt van een operationele job en je bent bereid in een voltijds ploegenstelsel te werken.