Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Zonhoven
Voor onze klant zijn we opzoek naar een administratief logistiek coördinator: * Je bent verantwoordelijk voor het administratieve logistieke proces binnen onze sites te Zonhoven, vanaf het inplannen van de verladingen naar klanten tot en met het tijdig verzenden van de goederen. * Je stelt een planning op zodat de verladingen zo efficiënt mogelijk kunnen gebeuren. * Je werkt nauw samen met customer service, warehouse en operations alsook klanten en transporteurs. * Je zorgt samen met je collega’s voor het ontvangen van de chauffeurs aan het loket. * Je draagt zorg voor een correcte administratieve afhandeling van onze zendingen. * Je rapporteert wekelijks een aantal logistieke KPI’s. * Je werkt mee aan verbeteringsprojecten en aan de verdere ontwikkeling van onze logistieke organisatie. * Je werkt mee aan de opstart van de logistieke processen van onze nieuwe productielijn en volgt deze ook mee op. * Je volgt de juistheid van onze voorraden op en maakt analyses indien nodig. * Je komt terecht in een team met 2 andere collega’s en rapporteert aan de logistiek manager.
Hamme (O.-Vl.)
Voor onze klant in Hamme zijn we opzoek naar een administratief bediende met feeling/affiniteit in de bouw sector. Als jij onze kandidaat bent voor deze functie dan ziet je dag er als volgt uit: - Je ontvangt eventuele klanten, chauffeurs of bezoekers; - Ook sta je in voor de behandeling van telefoons en mails; - Je hebt dagelijks contact met onze interim partner en geeft hun eventueel weer verlet en/of arbeidsongevallen door; - Ook sta je in voor het doorgeven van de planning van onze uitzendkrachten en de opvolgingen van de verschillende werven.
Meerhout
Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat de boekingsopdrachten van onze klanten op de juiste manier in het systeem worden verwerkt. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het verzamelen van alle informatie die nodig is voor de boekingsopdracht. Op deze manier zorg je ervoor dat de boekingsopdracht snel, accuraat en volgens de afspraken met de klant door je operationele collega’s kan worden opgepakt en uitgevoerd.
Zaventem
Voor een aangename KMO dat agent en importeur is van Duitse en Italiaanse technische producten voor de bouw en de industrie zijn we op zoek naar een persoon die het administratieve en boekhoudkundige team rechtstreeks bijstaat.Administratieve taken: - Verificatie en goedkeuring van klantenorders en voorraadaanvulling - Voorbereiding van prijsbestanden - Verantwoordelijk voor de aanmaak van klanten en artikelen in ERP - Andere administratieve taken in verband met het leven van een klein bedrijf - Voorbereiding van zendingenBoekhoudkundige taken (8 tot 12 uur/week): - Administratief en boekhoudkundig beheer van leveranciersfacturen - Liquiditeitsbeheer - Betalingsvoorbereiding - Bijwerken van uitgaande facturen en creditnota's, en herinneringen - Klantenopvolging - Voorbereiding van BTW- en Intracom-aangiften
Overpelt
Voor een sterk groeiend bedrijf gelegen te Pelt (3900) zijn we op zoek naar een onthaal/administratief bediende (m/v). Je bent de eerste lijn in telefonie en je schakelt correct door naar de verschillende diensten. Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en bezoekers. Je helpt bijkomend met een aantal administratieve taken.
Willebroek
• Orderverwerking en opvolging van a tot z • Projectmanagement • Opstellen van checklijsten • IPconfig van camera’s • Opmaken van labels • Regelen van transport • Oplossingen zoeken voor mogelijk problemen
Herent
- Je wordt ingeschakeld voor de administratieve opvolging van klantendossiers; - Je behandelt telefonische en schriftelijke klachten, zowel in het Nederlands als in het Frans; - Onthaal: telefonisch onthaal + ontvangen van bezoekers, behandeling van de post; - Algemene administratieve ondersteuning; - Mogelijke inzet als bediende in lokale kantoren.
Stabroek
Jij bent de pijler waar collega's van de projectleiding op kunnen leunen.In het kader van diverse projecten, gelinkt aan sanitair en verwarming, behandel jij technische documenten, volg jij bestellingen en de stock op, volg jij de lopende activiteiten in het project mee op, ga je mee op werfbezoek, volg je het budget van de projecten op,...Jij bent de spil die er zorg voor draagt dat projecten, onder leiding van de projectleider, tot een goed einde gebracht kunnen worden.Je kan terugvallen op minstens 2 jaar ervaring als technisch administratief bediende en je bent bijgevolg sterk op administratief vlak. Accuraat werken en vlot wisselen tussen taken vormt voor jou geen enkele moeite!Je rapporteert rechtstreeks aan de verschillende projectleiders.
Lier
Jij bent de pijler waar collega's van de projectleiding op kunnen leunen.In het kader van diverse projecten, behandel jij technische documenten, volg jij bestellingen en de stock op, volg jij de lopende activiteiten in het project mee op, je maakt de planningen op van de service techniekers, volg je het budget van de projecten op,...Jij bent de spil die er zorg voor draagt dat projecten, onder leiding van de projectleider, tot een goed einde gebracht kunnen worden.Je kan terugvallen op minstens 2 jaar ervaring als technisch administratief bediende en je bent bijgevolg sterk op administratief vlak. Accuraat werken en vlot wisselen tussen taken vormt voor jou geen enkele moeite!Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder en service techniekers.
Willebroek
Als administratief medewerker van de planningsdienst ben je verantwoordelijk voor het controleren van (de planning van) activiteiten om een goed verloop van werven te garanderen.Je volgt alle plannen en werven administratief op om zo een goede organisatie van de werven en een volledige, juiste facturatie te garanderen. Dossiers worden dus aangemaakt, opgevolgd en up to date gehouden. × Dagrapporten en materiaallijsten worden gecontroleerd op volledigheid en correctheid. Onjuistheden pas je hierbij aan. × Je volgt mails op en koppelt hier acties aan. × Je houdt de nodige rapporten bij. × Je vult de binnengekomen verhuurbonnen aan, vervolledigt de uren en boekt serviceorders in. o Je rapporteert aan collega’s om een goede samenwerking en organisatie te garanderen. o Je volgt prestaties van arbeiders op in een excelfile: bv indien ze een bon niet correct hebben ingevuld, dient dit hier bijgehouden te worden. o Je takenpakket kan flexibel zijn: afhankelijk van de noden van het moment en jouw traject binnen de dienst.
Grimbergen
Voor onze klant gespecialiseerd in het filteren en zuiveren van zand te Grimbergen, zijn we op zoek naar een assistant manager.Jouw profiel: Idealiter een stevige talenkennis Nederlands-Frans Je bent een veelzijdig persoon met een brede interesse en met vooral een sterke drive om service te verlenen. Dankzij jouw leergierigheid ontpop je jezelf tot een breed inzetbaar talent binnen de organisatie. Je bent een vlotte, vriendelijke en enthousiaste collega. Een wakker persoon die werk ‘ziet’ en die voldoende flexibel en hands-on is om mee te draaien waar nodig. Eerlijk en betrouwbaar persoon met verantwoordelijkheidszin.
Schelle
Voor een klant van ons in Schelle, die leverancier is van o.m. producten op basis van kalk, zijn we opzoek naar een allround administratief bediende.Binnen deze functie zal je instaan voor een allround takenpakket. Enerzijds sta je in contact met klanten om bestellingen op te nemen, te verwerken en op te volgen. Je neemt ook de facturatie voor je rekening van wat naar klanten vertrekt. Hebben klanten een openstaande factuur, dan stuur jij ook de nodige rappels uit. Tot slot doe je ook een stukje codering van artikelen in Venice (soortgelijk aan SAP.)
Humbeek
Voor een elektrozaak zijn we op zoek naar een Administratief bediende voor de dienst na verkoop met onderstaand takenpakket:- Telefonische en schriftelijke contacten met klanten, winkels en leveranciers onderhouden - Elk dossier met de nodige aandacht behandelen en zorgen dat elke melding op een correcte manier wordt opgelost en/of opgevolgd - Nauw samenwerken met andere diensten binnen het bedrijf of met de serviceafdelingen van de leveranciers
Tongeren
* Je staat in voor de controle van de ontvangen bestellingen en de voorbereiding en verwerking van de orders naar het magazijn toe. * Je staat in voor de zorg van facturatie naar de klanten. * Je staat in voor correcte administratieve verwerking van de routing van de chauffeurs. * Je bent het aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot hun bestellingen. * Je hebt kennis van Microsoft Office * Je bent bereid om onze specifieke programma’s en procedures aan te leren
Puurs
Je staat mee in voor een correcte afsluit van een transportdossier: - Alle POD’s opzoeken, zorgen dat ze beschikbaar zijn voor de klant. - Facturen correct inboeken in webcost - Nakijken van facturen
Brucargo
- Je staat in voor de administratieve verwerking van inkomende en uitgaande vluchten en vrachtwagens. - Je behandelt alle nodige documenten en dossiers, coördineert de te verwerken dossiers van A tot Z, en dit steeds volgens de voorgeschreven procedures. - Samenwerking met klanten, agenten en carriers is vanzelfsprekend en gebeurt zowel aan de balie als telefonisch. - Je houdt van een operationele job en je bent bereid in een voltijds ploegenstelsel te werken.