Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Machelen (Bt.)
Als meewerkend leidinggevend administratief bediende sta je in voor het aansturen van drie collega's en het mee opvolgen van allerhande administratieve taken: - Opvolgen van controlelijsten voor het magazijn, interne rapportages voor klanten - Boekingen in het systeem plaatsen - Contact met chauffeurs - Controleren van zendingen die afgehaald moeten worden
Groot-Bijgaarden
Als Commercieel-Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling en opvolging van commerciële dossiers en documenten. Dit wilt zeggen dat volgende taken tot jouw takenpakket behoren: - De naverkoop - Het afhandelen van retours/wisselstukken - Offertes opmaken - Facturen inboeken - De customer service
Tienen
- Boeken van bankafschriften / kasdocumenten. - Debiteurenopvolging, dwz : voor de verschillende verkoopsafdelingen overzichten maken van de openstaande fakturen, aanmaningen uitsturen, contact met de klanten en hun vragen proberen te beantwoorden. - Actief meedenken om de bestaande processen te verbeteren. - Voorbereiding betaling leveranciers - Regelmatig contact met de commercieel vertegenwoordigers. - Nauw samenwerken met de verkoopdienst om problemen van klanten zo snel mogelijk op te lossen
Aarschot
Voor een bedrijf in de veiligheidssector zijn we op zoek naar een Administratief Bediende. Je staat er in voor het opmaken van offertes, het dossierbeheer en de verwerking in het ERP systeem. Daarnaast verwelkom en ontvang je ook klanten aan het onthaal.
Grobbendonk
Voor ons bedrijf te Grobbendonk zijn we op zoek naar een administratief logistiek bediende.Jij bent de schakel tussen de klant en de verschillende interne diensten ( Warehousing, Customer Service, Transport, IT, Finance). Je staat in voor een optimale communicatie tussen alle partijen alsook de administratieve opvolging in alle systemen. Jij waakt over de noden van-, afspraken met de klant. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:• De eerstelijnscommunicatie met de klant • De communicatie met en opvolging van de verschillende interne diensten • De verwerking van data en gegevens volgens strikte procedures en KPI rapportering • De administratieve opvolging van het ganse logistiek proces, met aandacht voor verwerking instroom, orders, VAS, beheer stock, enz. • De opvolging van de uitgaande goederen (EU en NON EU) en het dossierbeheer voor NON EU. • De voorbereiding van de goederen voor transport • De behandeling van de klachten en het zoeken naar duurzame oplossingen in lijn met alle partijen
Paal
Voor een klant in Paal zijn we op zoek naar een planner/administratief bediende: - Je analyseert het installatiedossier van telecommunicatiesystemen (volledige inhoud, informatie, ...) - Je staat in voor het contact tussen klant en technische - Je geeft administratieve support aan de projectleiders - Je zorgt voor het voorbereiden en afwerken van de dossiers zodat alles op de werf aanwezig is en de agendaplanning van alle projectstappen verzekerd is. - - - Je staat in voor de opvolging van het tijdig bestellen van materialen, alsook zorgen voor het in plannen van interne voorbereiding waar nodig - Je zorgt dat de projectdoelstellingen behaald word door het goed inplannen van de juiste resources (personeel) - Je behaald de operationele doelstellingen door informatie en aanbevelingen te geven aan leidinggevende; rapporteren van productiviteit en kwaliteit; problemen op te lossen; controles uit te voeren; systeemstappen kritisch analyseren en verbeteringen aanreiken - Je stelt de agenda op van de gedetailleerde lijst van de uitvoering van het project - Je bewaakt het dossier voor projectuitvoering (opvolging externe en interne personen voor bewaking van het project); bewaker next step in projectproces
Turnhout
Je zal instaan voor het verwerken van boekhoudkundige taken. Tevens werk je mee aan de verdere uitbouw van het bestaande klantenbestand en neemt een aantal administratieve taken voor je rekening.Je bent verantwoordelijk voor volgende boekhoudkundige taken: - Inkomende facturen controleren en inboeken - Bestellingen verwerken en uitgaande facturen opmaken - Openstaande debiteuren opvolgen, via mail en telefonisch - SEPA- en codabestanden inlezen en verwerkenJe bent verantwoordelijk voor volgende algemene taken: - Offertes opvragen en verder uitwerken - Telefonische oproepen beantwoorden - Werken aan promotie/uitbouw van onze winkel - Administratieve ondersteuning van onze vertegenwoordigers - Leveringen ontvangen, nakijken, stockeren
Heist-op-den-Berg
- Administratie ivm magazijnwerking : o.m. pickopdrachten doorsturen, pickopdrachten afmelden, facturatie na picking, stockcorrecties, ... - Verzending van goederen : vertrouwd met o.m. aanmelding transporten, chauffeurs, CMR, Exportdocumenten, CoA’s, Shipping bookings, ... - Klantencontact, telefonisch en per mail
Lier
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant, per telefoon of mail - Je bereidt zelfstandig offertes voor - Na overleg met de dienst verkoop werk je de offertes uit en verstuur je ze - Je volgt de offertes op en plant ze in na goedkeuring door de klant - Inplannen van werven - Je voorziet de juiste documenten voor elke werf - Je rapporteert aan de directie
Puurs
- Algemene administratie - Aanwezigheden bijhouden - Certificaten verwerken: - Dossiers updaten - Database aanvullen: - ISO’s QA maken - Testpakketten en testpacktracker - RFI’s maken (meestal op internet platform van de klant) - Isolatiepakketten maken
Willebroek
• Orderverwerking en opvolging van a tot z • Projectmanagement • Opstellen van checklijsten • IPconfig van camera’s • Opmaken van labels • Regelen van transport • Oplossingen zoeken voor mogelijk problemen
Stabroek
Jij bent de pijler waar collega's van de projectleiding op kunnen leunen.In het kader van diverse projecten, gelinkt aan sanitair en verwarming, behandel jij technische documenten, volg jij bestellingen en de stock op, volg jij de lopende activiteiten in het project mee op, ga je mee op werfbezoek, volg je het budget van de projecten op,...Jij bent de spil die er zorg voor draagt dat projecten, onder leiding van de projectleider, tot een goed einde gebracht kunnen worden.Je kan terugvallen op minstens 2 jaar ervaring als technisch administratief bediende en je bent bijgevolg sterk op administratief vlak. Accuraat werken en vlot wisselen tussen taken vormt voor jou geen enkele moeite!Je rapporteert rechtstreeks aan de verschillende projectleiders.
Lier
Jij bent de pijler waar collega's van de projectleiding op kunnen leunen.In het kader van diverse projecten, behandel jij technische documenten, volg jij bestellingen en de stock op, volg jij de lopende activiteiten in het project mee op, je maakt de planningen op van de service techniekers, volg je het budget van de projecten op,...Jij bent de spil die er zorg voor draagt dat projecten, onder leiding van de projectleider, tot een goed einde gebracht kunnen worden.Je kan terugvallen op minstens 2 jaar ervaring als technisch administratief bediende en je bent bijgevolg sterk op administratief vlak. Accuraat werken en vlot wisselen tussen taken vormt voor jou geen enkele moeite!Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder en service techniekers.
Willebroek
Als administratief medewerker van de planningsdienst ben je verantwoordelijk voor het controleren van (de planning van) activiteiten om een goed verloop van werven te garanderen.Je volgt alle plannen en werven administratief op om zo een goede organisatie van de werven en een volledige, juiste facturatie te garanderen. Dossiers worden dus aangemaakt, opgevolgd en up to date gehouden. × Dagrapporten en materiaallijsten worden gecontroleerd op volledigheid en correctheid. Onjuistheden pas je hierbij aan. × Je volgt mails op en koppelt hier acties aan. × Je houdt de nodige rapporten bij. × Je vult de binnengekomen verhuurbonnen aan, vervolledigt de uren en boekt serviceorders in. o Je rapporteert aan collega’s om een goede samenwerking en organisatie te garanderen. o Je volgt prestaties van arbeiders op in een excelfile: bv indien ze een bon niet correct hebben ingevuld, dient dit hier bijgehouden te worden. o Je takenpakket kan flexibel zijn: afhankelijk van de noden van het moment en jouw traject binnen de dienst.
Schelle
Voor een klant van ons in Schelle, die leverancier is van o.m. producten op basis van kalk, zijn we opzoek naar een allround administratief bediende.Binnen deze functie zal je instaan voor een allround takenpakket. Enerzijds sta je in contact met klanten om bestellingen op te nemen, te verwerken en op te volgen. Je neemt ook de facturatie voor je rekening van wat naar klanten vertrekt. Hebben klanten een openstaande factuur, dan stuur jij ook de nodige rappels uit. Tot slot doe je ook een stukje codering van artikelen in Venice (soortgelijk aan SAP.)
Brucargo
Voor onze klant te Brucargo zijn we op zoek naar een kantoorbediende vrachtvervoer die volgend takenpakket tot zich neemt:- Je staat in voor de administratieve verwerking van inkomende en uitgaande vluchten en vrachtwagens. - Je behandelt alle nodige documenten en dossiers, coördineert de te verwerken dossiers van A tot Z, en dit steeds volgens de voorgeschreven procedures. - Samenwerking met klanten, agenten en carriers is vanzelfsprekend en gebeurt zowel aan de balie als telefonisch. - Je houdt van een operationele job en je bent bereid in een voltijds ploegenstelsel te werken.
Brucargo
- Je staat in voor de administratieve verwerking van inkomende en uitgaande vluchten en vrachtwagens. - Je behandelt alle nodige documenten en dossiers, coördineert de te verwerken dossiers van A tot Z, en dit steeds volgens de voorgeschreven procedures. - Samenwerking met klanten, agenten en carriers is vanzelfsprekend en gebeurt zowel aan de balie als telefonisch. - Je houdt van een operationele job en je bent bereid in een voltijds ploegenstelsel te werken.
Overpelt
Voor een klant van ons in de regio Overpelt zoeken wij een Customer service medewerker M/V met goede talenkennis. Je staat in voor: - Ingave en opvolging van orders en offertes - Service naverkoop: klachtenbehandeling, behandelen van retourzendingen - Beantwoorden van technische vragen. Verlenen van productondersteuning aan de klant. - Werken in een team van 6 personen.