Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Lommel
Voor een professioneel schoonmaakbedrijf in de regio Lommel zijn wij dringend op zoek naar een Administratief medewerker M/V planning & loonadministratie.
Je wordt voornamelijk verantwoordelijk gesteld voor het opstellen en opvolgen van de planning van 30 à 40 schoonmaakmedewerkers.
Ook wijzigingen in de planning volg je op, breng je aan, communiceer je naar klanten en schoonmaakmedewerkers toe, je zoekt vervanging wanneer een medewerker wegens verlof of ziekte afwezig is, ...
Je onderhoudt hiervoor contact met klanten en met je medewerkers.
Daarnaast verzorg je de loonadministratie voor en de aanwerving van de schoonmaakmedewerkers.
Je werkt voltijds in dagdienst.
Kieldrecht (Beveren)
Als toekomstige administratief trainee voor onze klant in Kallo ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
- Je geniet van een interne opleiding waarin je van A tot Z jouw klant zal leren kennen.
- Als toekomstige administratieve trainee ben je verantwoordelijk voor een team waarmee je samen streeft naar een best mogelijke service aan onze internationale klanten.
- Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van 1 bepaalde klant.
- Het behandelen van logistieke documenten, douanedocumenten, klachten en aandachtspunten behoren ook tot jouw takenpakket.
- Je bewaakt de tevredenheid van je klant.
- Alsook ben je bereid te communiceren met de interne logistieke afdeling, dit zowel in het Nederlands als in het Engels.
Zelzate
- Je voert tekenwerk uit op basis van een voorontwerp aangeleverd door de designer, met focus op elektrisch detailontwerp (middenspanning en laagspanning).
- Je volgt het proces van de diverse ontwerpen nauwlettend op en zorgt ervoor dat alle administratie tijdig in orde is.
- Je documenteert afgelopen projecten technisch en administratief in de systemen van de klant.
Merchtem
Voor een bedrijf in tuinaanleg- en onderhoud te Merchtem zijn we op zoek naar een administratief medewerker.

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de dienst, het opmaken en opvolgen van offertes en facturen, planning groenonderhoud, opvolgen van mails, afspraken maken voor klantenbezoeken en algemene administratie. je wordt ingezet als rechterhand van de zaakvoerder.

Humbeek
Je hebt minimum 2 jaar ervaring in boekhoudkundige administratie. Je bent goed tweetalig NL/F met goede noties van het Engels. Je communiceert vlot in woord en schrift, je hebt een goede teamgeest en Microsoft Office heeft voor jou geen geheimen. Je bent vooral klantgericht, een uitstekende teamplayer en toont initiatief en ambitie om samen te werken aan de exponentiële groei. Je werkt als gemotiveerde, uitvoerende bediende graag in een administratief ondersteunende functie. Je kan zelfstandig werken, je bent accuraat, integer, georganiseerd, discreet, enthousiast en sociaal vaardig. Je geeft blijk van verantwoordelijkheidszin, bent stressbestendig en werkt volgens de regels.
Puurs
Je staat mee in voor een correcte afsluit van een transportdossier:
- Alle POD’s opzoeken, zorgen dat ze beschikbaar zijn voor de klant.
- Facturen correct inboeken in webcost
- Nakijken van facturen
Wilrijk (Antwerpen)
Begroeten van klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manier.
Behandelen van binnenkomende oproepen.
Website mee up-to-date houden.
Behandelen van alle mails en doorsturen naar de juiste personen.
Behandelen van de agenda’s en volgt afspraken op.
Nauwkeurig opvolgen van de administratie.
Telefonisch contact met klanten in de Benelux.
Beantwoorden van vragen en het versturen van mails in het Nederlands, Frans en Engels.
Beveren-Waas
Als administratief bediende voor onze klant in Beveren-Waas ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
* Je staat in voor het behandelen van telefoons dit zowel in het Nederlands als Frans zijn;
* Alsook sta je in voor een eerste oplossing en/of verbindt je de klant door naar de juiste collega;
* Je beheert verschillende mailboxen beantwoord de mails volgens de nettiquette normen;
* Verder sta je ook in voor de briefwisseling en beheer je de post.
Antwerpen
Onze klant in de Haven van Antwerpen is op zoek naar een administratief talent! In deze job mag je je verwachten aan een zeer breed en gevarieerd takenpakket:
- Je staat in voor de aanmaak van dossiers, orders en facturatie;
- In samenspraak met je collega's beheer je in beurtrol de mailbox van de transportafdeling;
- Je staat in voor het algemeen klassement, CRM's, het aanmaken van TAR en TAS codes, het aanvragen van eurovignetten,...;
- Verder ben je dé persoon die naar klanten belt om opdrachten te verduidelijken zodat onze chauffeurs op de hoogte zijn van wat ze moeten doen;
- Je stuurt ritten bladeren door naar de charters;
- Je regelt bevrachtingsopdrachten;
- Wanneer gegevens dienen aangepast te worden in o.a. de boordcomputer van de vrachtwagen, ben jij de aangewezen persoon;
- Ook zal je instaan voor het implementeren en het uitvoeren van een testfase voor het nieuw software programma.
Bilzen
Voor een gerenommeerd kantoor in Bilzen zijn wij op zoek naar een voltijds ervaren administratief bediende met een solide basiskennis in boekhouding.


Taken:
- Allround administratie: telefoons opnemen, brieven uittypen, postverwerking, onthaal klanten
- Voorbereiding boekhouding; inkomende en uitgaande betalingen, ...



Aalst
- Je staat in voor het onthaal van klanten aan de balie en via e-mail.
- Je onderhoudt verder ook de telefonische communicatie op een professionele manier.
- Je raadpleegt gegevens in de verschillende softwarepakketten, maar kan ze ook invoeren en bijwerken (dit houdt in: het aanmaken van abonnementen en bewonerskaarten, administratie inzake retributies, klachtenbehandeling,...).
- Verder zal je ook instaan voor klasseringen, het verzorgen van de lay-out, kopies maken, en dergelijke terwijl je gebruik maakt van de kantoorsoftware.
Hamme (O.-Vl.)
Onze klant te Hamme is op zoek naar een logistiek bediende voor de afdeling "Shipping". In deze functie krijg je heel wat taken en verantwoordelijkheden toegewezen:
- Je bent verantwoordelijk voor de verzending van onze machines en spare parts naar onze klanten (wereldwijd);
- Tevens organiseer je de nationale en internationale baan-, lucht- en zeetransporten;
- Je maakt prijsafspraken met de transporteurs in samenspraak met procurement;
- Het opmaken van allerhande documenten zoals: verzend, douane, shipping,... documenten en je beheert deze;
- Je behoudt het contact met de nationale en internationale klanten en houdt hen op de hoogte over de zendingen, vertragingen,...;
- Een belangrijk onderdeel van jouw verantwoordelijkheid is dat je medewerkers aanstuurt die instaan voor het correct inpakken van de zendingen;
- Dagelijks werk je nauw samen met je collega's van de dienst administratie en met de project managers;
- Je rapporteert aan de dienstverantwoordelijke.
Sint-Truiden
Taken van de administratief medewerker:
• Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse en uiteenlopende administratieve werkzaamheden.
• Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan
• Je regelt het transport van de vrachtwagens:
o transportplanning, afstemming en terugkoppeling met je interne en externe klanten en contactpersonen. Opvolging en bijsturing waar nodig.
• Je staat in voor de correcte verwerking van gegevens op basis van de bestellingen, facturen ed.
• Personen onthalen en hun vraag identificeren. Telefonische oproepen aannemen.
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners. Eventueel boodschap noteren
• Bestellingen plaatsen. Kopieerwerk verrichten. Documenten coderen, klasseren en archiveren
• Je volgt de algemene mailbox op en de order intake
• Je werkt kort samen met andere medewerkers van de dienst administratie en de mensen van de operationele diensten.
Evere
Je neemt verschillende administratieve taken op jou:

- Je bent verantwoordelijk voor de dossieropvolging van de techniekers en ondersteunt hen waar nodig bv. verwerking van herstellingen, het bestellen van wisselstukken, ... .
- Je bent verantwoordelijk voor het klassement.
- Je geeft gegevens in in de computer (data-input).
- Je controleert facturen en zorgt ervoor dat alles in orde is.

Je taken worden verspreid over twee diensten: ‘back reporting’ en ‘home deliveries’.
Aarschot
- Algemene administratie
- Voorbereiden van de facturatie
- Debiteurenbeheer:
o Telefonische en schriftelijke aanmaningen van interne en externe klanten per mail en telefoon
o afbetalingsplannen afspreken/opvolgen
o indienen schuldvorderingen
- Beheer klantendatabase:
o bepalen/opvolgen kredietlimieten van klanten
o aanmaak nieuwe klanten
o aanpassingen bij bestaande klanten
o opvragen bedrijfsresultaten van klanten
- Boekhouding:
o boeken klantbetalingen
o opmaak creditnota’s
o beheer/boeken cash kassa
o boeken leveranciersbetalingen
o boeken leveranciersfacturen
o invoice scanning
o Intercompany statement
o Versturen klantenfacturen
o Ondersteuning bij afsluitingen

- Plaats van tewerkstelling : hoofdzakelijk Aarschot, af en toe verplaatsingen naar Seneffe.
Gent
• consolideren van de behoeften aan externe IT medewerkers geformuleerd vanuit de programma’s van Informatie Vlaanderen

• begeleiden van de aanvragers in het definiëren van geschikte profielen, publiceren profielaanvragen, faciliteren van de selectie van de aangeboden profielen en de geschikte kandidaten aanwerven door de gunning administratief af te handelen

• organiseren van de (logistieke) start en het einde van de opdracht van de externe medewerker en het begeleiden van de administratieve validatie en de verwerking van hun prestaties (Timesheets)

• ontwikkelen en onderhouden van de nodige lange termijn relaties met de interne en externe gebruikers van deze PMO-dienstverlening, het directiecomité en de leveranciers van externe medewerkers

• het mee opvolgen van werkelijke en prognose uitgaven gerelateerd aan de aankoop van externe medewerkers

• leveren van rapporten over de aankopen, de geleverde prestaties,….van externe medewerkers
Willebroek
- Opstellen van materiaallijst
- Prijzen vanop facturen nakijken met de prijzen in de materiaallijst
- Opstellen lease contracten in word
- Klanten contacteren i.v.m. hun domiciliëring (in overleg met de afdeling Credit Control)
- Ingeven van bestaande en toekomstige contracten in het informaticasysteem
- Op moment van ophaling of verzending de materialen in het magazijn nakijken, afhaal bon opmaken en laten ondertekenen en eventueel verzending opvolgen
- Contracten waarvan de materialen terug binnenkomen in de loop of op het einde van het contract opvolgen, oplijsten, de berekeningen maken van de restwaarde en het intern nazicht regelen (in nauw contact met de Repair afdeling en de Second Hand)
Herent
Je controleert en ondersteunt je collega's over verschillende regio's, naar klachtenbehandeling, planningen, juridische zaken, beveiliging, etc.
Je hebt contact met deurwaarders en advocaten.
Je volgt verschillende team op.
Wilsele
Je hebt de volgende taken:
- Verwerking van orders, van aanname tot factuurcontrole.
- Dossierbeheer
- Klachtenbehandeling, de aanvragen van artikelnummers
- Algemeen receptiewerk
Heverlee
- Je neemt het telefonisch contact en de mailing tot jouw rekening
- Wanneer leveringen niet op tijd geleverd kunnen worden, verwittig jij preventief de klant in
- Je kan in verschillende talen instructies doorgeven aan de chauffeurs
- Inbrengen van gegevens in het systeem
- Het maken van reserveringen
- Je volgt het onthaal op en bent verantwoordelijk voor het opvolgen van medewerkers.
Steenokkerzeel
- Jij bent diegene die het overzicht bewaart, aanstuurt en controleert. Dit om de voertuigen en het GSE materiaal van het nodige onderhoud te voorzien.
- Jij maakt de planning voor de werknemers en externe partners op. Dit coördineer je over en met de verschillende departementen.
- Tevens hou je toezicht op de voorgeschreven werkprocedures en denk je na over verbeteringen die aangebracht kunnen worden.
- Je bent ook het aanspreekpunt i.v.m. onderhoud en beschikbaarheid van het GSE en Fleet materiaal. Incidenten volg je op.
- Je houdt toezicht op en ondersteunt externe partners i.v.m. herstellingen en/of onderhoudswerken.
Brucargo
- Je staat in voor de administratieve verwerking van inkomende en uitgaande vluchten en vrachtwagens.
- Je behandelt alle nodige documenten en dossiers, coördineert de te verwerken dossiers van A tot Z, en dit steeds volgens de voorgeschreven procedures.
- Samenwerking met klanten, agenten en carriers is vanzelfsprekend en gebeurt zowel aan de balie als telefonisch.
- Je houdt van een operationele job en je bent bereid in een voltijds ploegenstelsel te werken.
Vilvoorde
Je bent verantwoordelijk voor de promotie van onze concepten en applicaties.
Je gaat langs bij de grossiers en garagisten en presenteert hen onze concepten.
Na de verkoop van de concepten ben je ook verantwoordelijk voor de opleiding van de klant en van de verdere opvolging.

Je rapporteert dagelijks aan de Sales Manager België.
Brucargo
* Je verwerkt de bestelbonnen en registratie van de aankopen.
* Je plaatst orders van de verschillende benodigdheden.
* Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging van de faciliteiten en benodigdheden van de onderneming.
* Je zal instaan voor het beheren en archiveren van dossiers.
* Je doet de interne controle van dossiers en documenten.
* Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en de verwerking van de inkomende facturen.
Rotselaar
Je ondersteunt de Finance & Administration manager in zijn/haar dagelijkse werkzaamheden. Zo zal je inkomende boekhoudstukken verwerken alsook instaan voor het opstellen van wettelijke verplichte aangiftes.
Crediteuren- en debiteurenbeheer maken deel uit van het takenpakket.
Je volgt de balans- en resultatenrekening op, net zoals het beheer van de vaste activa.
Je cijferinzicht kan je inzetten bij het opstellen van rapporten en statistieken.
Machelen (Bt.)
Voor onze klant, gespecialiseerd in de dienstverlening van luxevervoer, zoeken wij een customer service medewerker.. Tot je takenpakket behoort:
- International reservations (booking system)
- Customers service, by phone and e-mail (client relations)
- Communication with chauffeurs and international suppliers price quotations and calculations of offers
- Service control - chauffeur planning
- Handling of urgencies ans last minute bookings
- Proactively ensuring the service quality and avoiding incidences
Machelen (Bt.)
Voor onze klant, gespecialiseerd in de dienstverlening van luxevervoer, zoeken wij een een coördinator om het operationeel team te versterken. Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Beheren van de prestaties van de chauffeurs
De planning beheren
Coördinatie van de activiteiten en regelmatig contact met de chauffeurs, om een goed verloop van de activiteiten te verzekeren
Indien nodig, kunnen omgaan met onvoorziene omstandigheden, zodat de planning gerespecteerd wordt
Contactpunt van de klant zijn voor specifieke aanvragen
Organisatie van de planning en kunnen anticiperen op toekomstige nodig.
Brucargo
Voor een tijdelijke functie (16 augustus tot midden/eind december) zijn we op zoek naar een administratief bediende op Brucargo. Jouw takenpakket omvat onder meer het opmaken, verwerken en versturen van verschillende documenten/rapporten, het bijhouden opleidingsoverzichten en van veranderende flight schedules. Daarnaast biedt je administratieve ondersteuning voor verschillende departementen.
Een opleiding van één à twee weken wordt voorzien