Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Olen
In aanvangsfase zal je opgeleid worden op de facturatiedienst. Wanneer je na een inwerkperiode klaar bent om zelfstandig te werken, is het de bedoeling dat je zelf facturatie van A tot Z uitvoert. Takenpakket: - Controleren of dossiers compleet zijn om te kunnen factureren - Eventuele ontbrekende gegevens opzoeken/opvragen en aanvullen - Alle data invoeren in ons ERP pakket - Pro forma factuur opmaken en ter controle aanbieden aan de verantwoordelijke van de werf - Effectieve facturatie opmaken, afdrukken en klaarmaken voor verzending (per post of digitaal) - Communicatie met de klanten (mail en telefoon) Wanneer de facturatie afgerond is, bied je administratieve ondersteuning bij overige operationele zaken. De werkrooster kan in onderling overleg afgesproken worden. Belangrijk is dat je zeker op donderdag een volledige dag beschikbaar bent.
Opglabbeek
Voor één van onze klanten gelegen te Bree en Meeuwen, zijn wij op zoek naar een parttime allround administratief medewerker voor 20u/week.- Je zal het managementteam allround ondersteunen met verschillende taken. - Je staat hen onder andere bij in de boekhoudkundige administratie, onder meer in de controle van facturen, ontvangsten en debiteurenbeheer. - Je staat ook in voor de algemene ondersteuning van het management. Je bereid vergaderingen voor, zorgt voor een correcte rapportering, ondersteunt in het opstellen van een productie-planning. Daarnaast zal je verantwoordelijk zijn voor de klantenregistratie en de verkoop en personeelsadministratie.
Overpelt
Voor één van onze klanten gelegen te Overpelt, zijn wij zoek naar een deeltijdse administratieve kracht voor 20u. - Je zal verantwoordelijk zijn voor telefonie / mailverkeer en andere diverse administratieve taken zoals ingave van gegevens, klassement. - Daarnaast zal je de logistieke medewerker ook ondersteunen in het maken van vrachtbrieven onder andere.
Olen
In aanvangsfase zal je opgeleid worden op de facturatiedienst. Wanneer je na een inwerkperiode klaar bent om zelfstandig te werken, is het de bedoeling dat je zelf facturatie van A tot Z uitvoert. Takenpakket: - Controleren of dossiers compleet zijn om te kunnen factureren - Eventuele ontbrekende gegevens opzoeken/opvragen en aanvullen - Alle data invoeren in ons ERP pakket - Pro forma factuur opmaken en ter controle aanbieden aan de verantwoordelijke van de werf - Effectieve facturatie opmaken, afdrukken en klaarmaken voor verzending (per post of digitaal) - Communicatie met de klanten (mail en telefoon) Wanneer de facturatie afgerond is, bied je administratieve ondersteuning bij overige operationele zaken. De werkrooster kan in onderling overleg afgesproken worden. Belangrijk is dat je zeker op donderdag een volledige dag beschikbaar bent.
Lier
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant, per telefoon of mail - Je bereidt zelfstandig offertes voor - Na overleg met de dienst verkoop werk je de offertes uit en verstuur je ze - Je volgt de offertes op en plant ze in na goedkeuring door de klant - Inplannen van werven - Je voorziet de juiste documenten voor elke werf - Je rapporteert aan de directie
Mechelen
Als Administratief Bediende sta je in voor: - Het opvolgen van inkomende aansluitingsaanvragen - Het aanpassen en up-to-date houden van klantendossiers - De encodage van onderhouden - Het opvolgen van onderhoudsaanvragen in samenwerking met de technische dienst - Het opmaken van facturen - Het controleren van interventies - De opvolging van betaalde/ niet betaalde facturen
Puurs
- Algemene administratie - Aanwezigheden bijhouden - Certificaten verwerken: - Dossiers updaten - Database aanvullen: - ISO’s QA maken - Testpakketten en testpacktracker - RFI’s maken (meestal op internet platform van de klant) - Isolatiepakketten maken
Heverlee
Voor een dynamisch, innoverend bedrijf zijn we op zoek naar een administratief bediende. Je maakt deel van een achtkoppig team die verantwoordelijk zijn voor de verkoop, training en ondersteuning van de Benlux markt.Je takenpakket bestaat uit: - opstellen en opvolgen van offertes - leads invoeren, info versturen - personeelsadministratie - follow-up van betalingen - algemene kantoortaken
Genk
Als administratief bediende bestaat jou takenpakket uit: * Het onthalen van de klanten - Opname telefoons - Klanten ontvangen/rondleiding toonzaal * Bestellingen opnemen, leveringen ontvangen en ingave in systeem (Briljant) * Klanten met problemen verder helpen * Facturatie ingeven * Logistieke planning ingeven en verzenden naar chauffeurs * Opmaak/nalezen van offertes en aanbestedingen
Willebroek
• Orderverwerking en opvolging van a tot z • Projectmanagement • Opstellen van checklijsten • IPconfig van camera’s • Opmaken van labels • Regelen van transport • Oplossingen zoeken voor mogelijk problemen
Stabroek
Jij bent de pijler waar collega's van de projectleiding op kunnen leunen.In het kader van diverse projecten, gelinkt aan sanitair en verwarming, behandel jij technische documenten, volg jij bestellingen en de stock op, volg jij de lopende activiteiten in het project mee op, ga je mee op werfbezoek, volg je het budget van de projecten op,...Jij bent de spil die er zorg voor draagt dat projecten, onder leiding van de projectleider, tot een goed einde gebracht kunnen worden.Je kan terugvallen op minstens 2 jaar ervaring als technisch administratief bediende en je bent bijgevolg sterk op administratief vlak. Accuraat werken en vlot wisselen tussen taken vormt voor jou geen enkele moeite!Je rapporteert rechtstreeks aan de verschillende projectleiders.
Lier
Jij bent de pijler waar collega's van de projectleiding op kunnen leunen.In het kader van diverse projecten, behandel jij technische documenten, volg jij bestellingen en de stock op, volg jij de lopende activiteiten in het project mee op, je maakt de planningen op van de service techniekers, volg je het budget van de projecten op,...Jij bent de spil die er zorg voor draagt dat projecten, onder leiding van de projectleider, tot een goed einde gebracht kunnen worden.Je kan terugvallen op minstens 2 jaar ervaring als technisch administratief bediende en je bent bijgevolg sterk op administratief vlak. Accuraat werken en vlot wisselen tussen taken vormt voor jou geen enkele moeite!Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder en service techniekers.
Willebroek
Als administratief medewerker van de planningsdienst ben je verantwoordelijk voor het controleren van (de planning van) activiteiten om een goed verloop van werven te garanderen.Je volgt alle plannen en werven administratief op om zo een goede organisatie van de werven en een volledige, juiste facturatie te garanderen. Dossiers worden dus aangemaakt, opgevolgd en up to date gehouden. × Dagrapporten en materiaallijsten worden gecontroleerd op volledigheid en correctheid. Onjuistheden pas je hierbij aan. × Je volgt mails op en koppelt hier acties aan. × Je houdt de nodige rapporten bij. × Je vult de binnengekomen verhuurbonnen aan, vervolledigt de uren en boekt serviceorders in. o Je rapporteert aan collega’s om een goede samenwerking en organisatie te garanderen. o Je volgt prestaties van arbeiders op in een excelfile: bv indien ze een bon niet correct hebben ingevuld, dient dit hier bijgehouden te worden. o Je takenpakket kan flexibel zijn: afhankelijk van de noden van het moment en jouw traject binnen de dienst.
Schelle
Voor een klant van ons in Schelle, die leverancier is van o.m. producten op basis van kalk, zijn we opzoek naar een allround administratief bediende.Binnen deze functie zal je instaan voor een allround takenpakket. Enerzijds sta je in contact met klanten om bestellingen op te nemen, te verwerken en op te volgen. Je neemt ook de facturatie voor je rekening van wat naar klanten vertrekt. Hebben klanten een openstaande factuur, dan stuur jij ook de nodige rappels uit. Tot slot doe je ook een stukje codering van artikelen in Venice (soortgelijk aan SAP.)
Heverlee
Je staat in voor de operationele en administratieve ondersteuning van de aankoopprocessen. Je bouwt een relatie op met leveranciers en interne klanten.Je takenpakket bevat o.a.: • Bestelaanvragen verwerken en specificaties uitwerken • Offertes opvragen en prijsvergelijkingen/onderhandelingen opvolgen • Orders en orderbevestigingen opmaken en opvolgen tot de levering plaatsvindt • Input van prijzen in het SAP systeem • Administratieve opvolging van contracten en klachtenbehandeling • Ondersteuning bieden bij de uitvoering van de supplier management procedures
Diegem
Voor onze klant gespecialiseerd in de petroleumhandel zijn we op zoek naar een Technisch-administratief bediende.Je bent verantwoordelijk voor: - De voorbereiding van de kleine onderhoudsprogramma's voor bulkgoederen (opstellen, controleren en valideren van lijsten, voorbereiden van mailings naar klanten, uitwerken van de antwoorden van klanten) - De dagelijkse opvolging van de uitvoering van onderhoudsprogramma's (communicatie met klanten en leveranciers, validatie van het werk, facturatievoorstellen) - Het bijstaan van de Technische Bulk & Depot Teams voor de administratieve taken binnen de Technische afdeling (voorbereiding van PO's, facturen aan aannemers, verzending van technisch materiaal, beheer van facturen, archivering van documenten, beheer van documenten, voorraadbeheer) - Ervoor zorgen dat alle technische onderhoudsprogramma's op tijd worden uitgevoerd, in goede communicatie en begrip met de klanten en leveranciers
Puurs
Je staat mee in voor een correcte afsluit van een transportdossier: - Alle POD’s opzoeken, zorgen dat ze beschikbaar zijn voor de klant. - Facturen correct inboeken in webcost - Nakijken van facturen
Aalst
Als Onthaalbediende heb je volgend takenpakket: - Het onthaal van klanten aan de balie - Mails en telefoons behandelen - Gegevens invoeren, bewerken en opzoeken in het systeem - Abonnementen, bewonerskaarten aanmaken - Klachtenbehandeling - Algemene administratie - Klasseren van documenten
Overpelt
Voor een metaalbedrijf in Overpelt gelegen zijn wij dringend op zoek naar een commercieel-administratief medewerker M/V. Je zal het eerste aanspreekpunt zijn van klanten en bezoekers. Je gaat in eerste instantie voornamelijk de balie bemannen. Op lange termijn zullen er meerdere administratieve taken tot jouw takenpakket behoren.
Brucargo
- Je staat in voor de administratieve verwerking van inkomende en uitgaande vluchten en vrachtwagens. - Je behandelt alle nodige documenten en dossiers, coördineert de te verwerken dossiers van A tot Z, en dit steeds volgens de voorgeschreven procedures. - Samenwerking met klanten, agenten en carriers is vanzelfsprekend en gebeurt zowel aan de balie als telefonisch. - Je houdt van een operationele job en je bent bereid in een voltijds ploegenstelsel te werken.
Overpelt
Voor een klant van ons in de regio Overpelt zoeken wij een Customer service medewerker M/V met goede talenkennis. Je staat in voor: - Ingave en opvolging van orders en offertes - Service naverkoop: klachtenbehandeling, behandelen van retourzendingen - Beantwoorden van technische vragen. Verlenen van productondersteuning aan de klant. - Werken in een team van 6 personen.