Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Erembodegem (Aalst)
Als Commercieel-Administratief Bediende heb je volgend takenpakket: - Zoeken naar betrouwbare leveranciers - Afspraken inplannen met leveranciers om voorwaarden te onderhandelen - Negotiëren over de kostprijs en kwaliteit van producten - Bestaande leverancierscontacten onderhouden - Order- databeheer in ERP - Offertes opmaken - Behandelen van vragen van leveranciers - Interen en externe audits i.v.m. kwaliteit uitvoeren
Zaventem
Als Tijdelijk Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor het op orde brengen van het huidige klassement. Dit wil zeggen dat je de documenten die aanwezig zijn in het huidige klassement zal oplijsten en een inventaris ervan zal opstellen in Excel.
Tienen
Je staat in voor de verwerking, opvolging van bestellingen en communicatie met de leveranciers. Verder sta je ook in communicatie met de logistieke afdeling. Ook ben je het intern aanspreekpunt voor collega's van andere afdelingen.
Heusden-Zolder
- Je zorgt voor een correcte boekhoudkundige administratie - Je staat in als aanspreekpunt van de medewerkers en het beheer van de payroll-adminsitratie - Je kan voorstellingen doen om fouten te voorkomen en het proces te verbeteren - Je staat in voor het in kaart brengen van opleidingstrajecten en ondersteuning van de directie - Je helpt de budgettering, controlling en rapportering met de directie op punt te zetten - Cijfers, informatie, trends en KPI's verzamelen
Overpelt
Voor een metaalbedrijf in Overpelt zijn we op zoek naar een parttime administratief medewerker M/V. Takenpakket: basisadministratie, orderverwerking, telefoons beantwoorden, weegbrug, ... Je springt ook bij aan het onthaal indien nodig.
Tienen
Ben je een administratieve duizendpoot? Heb je een basiskennis Frans? Dan ben jij degene die wij zoeken!Je ontvangt de chauffeurs die de goederen leveren; Je zal etiketten maken voor de geleverde producten; Je staat in voor de administratieve binnen het bedrijf zoals het mailverkeer, de facturatie en dergelijke; Je zal in de productie controle uitoefenen alsook een toekijken op de hygiëne binnen het bedrijf.
Beringen
Voor een klant in Beringen zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende - Je versterkt de technische dienst waar nodig - Je bent het centrale punt ivm het klantencontact - Je staan de klanten te woord wanneer zij vragen hebben of problemen treffende hun elektriciteit
Grimbergen
Het grootste deel van je takenpakket zal bestaan uit boekhoudkunde taken: - Aankoopfacturen controleren - Aankoop-, verkoop-, financiële en andere verrichtingen inboeken - Klantenvorderingen opvolgen - Allerhande diverse administratieve zaken vervullenHiernaast sta je ook in voor de aangifte van schadegevallen en de opvolging van schadedossiers.
Gent
• Opvolging van wetgeving • Controle en verbetering van proefdrukken; auteurscorrecties verwerken • Opvolging van de projecten • Lay-out verzorgen van teksten en boeken • Corrigeren van boek covers • Relaties met externe auteurs en leveranciers opvolgen • Oplossen van technische problemen met IT • Verzenden van bestanden
Erembodegem (Aalst)
Als Administratief bediende sta je in voor de administratieve ondersteuning van de dienst aan- en verkoop.Dit wil zeggen dat jouw takenpakket bestaat uit volgende taken: - Prijzen ingeven - Prijzen vergelijken - Gegevens inputten in het systeem - Voornamelijk interne communicatie met collega's binnen het bedrijf - Af en toe is externe communicatie met klanten nodig - Andere administratieve taken
Temse
Voor een internationaal bedrijf in Temse zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker om de logistieke administratie te ondersteunen. Jouw takenpakket zal er als volgt uitzien: - Je bent verantwoordelijk voor het volledige ordertraject: concreet betekent dat dat je instaat voor het ingeven, bevestigen, verzenden en factureren van de orders. - Je staat in contact met de klanten om hen in te lichten over aanpassingen in de prijs, levertijden, vrachtkosten of administratiekosten. - Je controleert de geldende prijslijsten en past aan waar nodig. - Je bent de link tussen de productie en het salesteam. - Je ondersteunt je collega's van de binnen- en buitendienst alsook de buitenlandse vestigingen.
Herent
Je staat in voor de volledige opvolging van klantendossiers en het onthaal Je behandelt telefonische en schriftelijke klachten in het Nederlands en het Frans, je verwelkomt bezoekers en zorgt voor administratieve ondersteuning.Bij afwezigheid kan je ook ingezet worden als bediende in een lokaal kantoor.
Anderlecht
Als Commercieel-administratief bediende werk je op de commerciële binnendienst die verantwoordelijk is voor het verwerken van binnenkomende bestellingen.Jouw takenpakket bestaat uit volgende taken: - Bestellingen invoeren in het systeem - Stockbeheer in samenwerking met collega's van de afdelingen aankoop en productie - Klanten contacteren over nieuwe producten, aanbiedingen, promoties... - Klachtenbehandeling - Contactpersoon tussen de klant en het bedrijf - Samenwerken met de vertegenwoordigers om de klantenservice te verbeteren
Grobbendonk
Voor een bedrijf gelegen te Grobbendonk zijn wij op zoek naar een logistiek administratief medewerker. takenpakket: - Je stuurt de goederenstroom van de logistieke afdeling, van de aankomst van de vrachtwagens tot de bevoorrading van de productieafdeling. - Je organiseert alle klantentransporten op basis van orderentry. - Je bent het aanspreekpunt van alle transportgerelateerde issues binnen het bedrijf. - Je evalueert en optimaliseert de samenwerking met de verschillende transporteurs. - Je volgt de logistieke opdrachten nauwgezet op en zorgt voor de administratieve afhandeling ervan. - Je zorgt voor een correcte afhandeling van transportclaims. - 2-ploegen systeem.
Aalst
Onze klant in Aalst is op zoek naar een multitasker die zich onderstaand takenpakket eigen wilt maken: - Je verzorgt, onder toezicht van de regiomanager, de algemene personeelsadministratie in de regio; - Voor die regio volg je de verlofplanning op; - Daarnaast bied je administratieve ondersteuning bij personeelsevaluaties; - Je voert dagelijks controle uit op correcte aanwezigheid van personeel; - Je beheert de inventaris van het de uniformen en waakt over het correct dragen hiervan; - Ook waak je over de orde en netheid van de shop, het kantoor en de personeelsruimten; - Je staat in voor de opvolging van het lokale wagenpark; - Je beheert de materiaalstock en plaatst bestellingen; - Tot slot bied je waar nodig polyvalente ondersteuning bij de dagelijkse taken zoals o.a. klachtenbehandeling en baliewerk.
Mechelen
Voor een bedrijf in de voedingssector zijn we op zoek naar een autonome en wilskrachtige bediende die zorgt dat de productieafdeling optimaal kan blijven doordraaien. Door het opvolgen van het onderhoud en nodige/uitgevoerde herstellingen in SAP, kan je overzichtelijk de onderhoudsplanning opmaken.* Je hebt dagelijks contact met collega's, leidinggevenden en aannemers. * Je denkt preventief na over hervormingen en verbeteringen binnen de afdeling. * Je helpt mee met het oplossen van hindernissen. * Je volgt mee met meetings op de werkvloer en informeert de werkkrachten over nieuwe veranderingen.
Mechelen
Voor een bedrijf in de voedingssector zijn we op zoek naar een autonome en wilskrachtige bediende die zorgt dat de productieafdeling optimaal kan blijven doordraaien. Door het opvolgen van het onderhoud en nodige/uitgevoerde herstellingen in SAP, kan je overzichtelijk de onderhoudsplanning opmaken.* Je hebt dagelijks contact met collega's, leidinggevenden en aannemers. * Je denkt preventief na over hervormingen en verbeteringen binnen de afdeling. * Je helpt mee met het oplossen van hindernissen. * Je volgt mee met meetings op de werkvloer en informeert de werkkrachten over nieuwe veranderingen.
Tessenderlo
Voor een klant in Tessenderlo zijn we op zoek naar een Administratief bediende - Je ondersteunt de bediende die instaat voor de verzekeringen - Je checkt of de juiste polissen zijn afgesloten of niet - Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de ongevallen of schadegevallen - Je draagt bij tot de opstelling van de productieplanning volgens de informatie die bij de klanten en de interne diensten verzameld werd - Je stelt de planning voor de behandeling van de orders op - Je staat in voor het creëren van een productieorder of doorgeven aan de betreffende dienst - Je volgt de klantenrekeningen administratief op(tegoeden, voorschotten, uitstaande bedragen, ...) - Je houdt toezicht houden op het beheer van de portefeuilles (financieringsdossiers, solvabiliteit, ...) - Je organiseert de verzending van bestellingen - Je informeert de klanten informeren over de beschikbaarheid van de producten - Je controleert de verkoopcontracten of je registreert deze - De klant informeren over de status van de bestelling - De voortgang van de productie opvolgen - Corrigerende acties voorstellen - Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...) - Administratieve procedures voor de behandeling van orders vastleggen - Controleren of de administratieve procedures toegepast worden
Zaventem
Voor een hoogtechnologisch bedrijf in regio Zaventem zijn wij op zoek naar een administratief bediende voor het Service team te versterken.Je bent verantwoordelijk voor de administratie en volgt deze van A tot Z op. Hierbij heb je intens contact met leveranciers, distributeurs en technici. De voertaal in het bedrijf is Engels. Je hebt dan ook een perfecte beheersing, zowel schriftelijk als mondeling, van deze taal.
Herentals
Als administratief bediende word je ingeschakeld ter ondersteuning van het Bedrijfsbureau, dat verantwoordelijk is voor order intake, productieplanning en het afdrukken van etiketten. Je rapporteert rechtstreeks aan het Hoofd van het Bedrijfsbureau.Jouw taken en verantwoordelijkheden: ? Je geeft de dagelijkse orders in op basis van de bestellingen van de klant ? Je verleent ondersteuning aan het planningsproces ? Je drukt de nodige etiketten en pallet labels af op basis van de geplande productie
Machelen (Bt.)
Als Administratief Bediende zal je voornamelijk instaan voor de scanning, maar daarnaast zal je geregeld ook andere taken toegewezen krijgen: - Opvolgen van controlelijsten voor het magazijn, interne rapportages voor klanten - Boekingen in het systeem plaatsen - Contact met chauffeurs - Controleren van zendingen die afgehaald moeten worden - Aansturen van drie collega's wanneer nodig
Groot-Bijgaarden
Als Commercieel-Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling en opvolging van commerciële dossiers en documenten. Dit wilt zeggen dat volgende taken tot jouw takenpakket behoren: - De naverkoop - Het afhandelen van retours/wisselstukken - Offertes opmaken - Facturen inboeken - De customer service
Paal
Voor een klant in Paal zijn we op zoek naar een planner/administratief bediende: - Je analyseert het installatiedossier van telecommunicatiesystemen (volledige inhoud, informatie, ...) - Je staat in voor het contact tussen klant en technische - Je geeft administratieve support aan de projectleiders - Je zorgt voor het voorbereiden en afwerken van de dossiers zodat alles op de werf aanwezig is en de agendaplanning van alle projectstappen verzekerd is. - - - Je staat in voor de opvolging van het tijdig bestellen van materialen, alsook zorgen voor het in plannen van interne voorbereiding waar nodig - Je zorgt dat de projectdoelstellingen behaald word door het goed inplannen van de juiste resources (personeel) - Je behaald de operationele doelstellingen door informatie en aanbevelingen te geven aan leidinggevende; rapporteren van productiviteit en kwaliteit; problemen op te lossen; controles uit te voeren; systeemstappen kritisch analyseren en verbeteringen aanreiken - Je stelt de agenda op van de gedetailleerde lijst van de uitvoering van het project - Je bewaakt het dossier voor projectuitvoering (opvolging externe en interne personen voor bewaking van het project); bewaker next step in projectproces
Heist-op-den-Berg
- Administratie ivm magazijnwerking : o.m. pickopdrachten doorsturen, pickopdrachten afmelden, facturatie na picking, stockcorrecties, ... - Verzending van goederen : vertrouwd met o.m. aanmelding transporten, chauffeurs, CMR, Exportdocumenten, CoA’s, Shipping bookings, ... - Klantencontact, telefonisch en per mail
Lier
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant, per telefoon of mail - Je bereidt zelfstandig offertes voor - Na overleg met de dienst verkoop werk je de offertes uit en verstuur je ze - Je volgt de offertes op en plant ze in na goedkeuring door de klant - Inplannen van werven - Je voorziet de juiste documenten voor elke werf - Je rapporteert aan de directie
Kieldrecht (Beveren)
• Orderverwerking en opvolging van a tot z • Projectmanagement • Opstellen van checklijsten • IPconfig van camera’s • Opmaken van labels • Regelen van transport • Oplossingen zoeken voor mogelijk problemen
Overpelt
Voor een klant van ons in de regio Overpelt zoeken wij een Customer service medewerker M/V met goede talenkennis. Je staat in voor: - Ingave en opvolging van orders en offertes - Service naverkoop: klachtenbehandeling, behandelen van retourzendingen - Beantwoorden van technische vragen. Verlenen van productondersteuning aan de klant. - Werken in een team van 6 personen.