Vind een job als administratief medewerker via Job Talent!

administratief medewerkerBen je op zoek naar werk als administratief medewerker? Of je nu pas van school komt of al enkele jaren ervaring op de teller hebt staan, Job Talent helpt je in je zoektocht naar passend werk! In onze uitgebreide databank vind je heel wat vacatures voor administratief medewerker. Ontdek snel hoe we jou kunnen helpen om die in de wacht te slepen.

Passend werk als administratief medewerker

Job Talent vormt een brug tussen mensen die een nieuwe job zoeken en bedrijven die nood hebben aan gemotiveerde medewerkers. We bieden zowel korte als langere opdrachten aan, maar ook vaste contracten. Heb je een diploma of ben je ongeschoold? In beide gevallen kun je bij ons terecht!

Werken in je eigen streek

In welke regio je ook woont, we helpen je graag aan een passende job als administratief medewerker bij een bedrijf in jouw buurt. Momenteel heeft Job Talent kantoren in Leuven, Zaventem, Hasselt, Neerpelt en Sint-Truiden. Aarzel dus niet en maak gerust een afspraak om eens langs te komen. Misschien wandel je wel buiten met een contract op zak.

Op onze site: vactures voor administratief medewerker

Natuurlijk kun je ook onze site raadplegen en zelf nagaan welke vacatures je aanspreken. Surf gerust eens rond, we bieden je een brede waaier aan mogelijkheden!

Zoek vacatures als administratief medewerker in:

Schrijf je nu in

Ben je benieuwd welke jobs we jou kunnen aanbieden? Schrijf je dan in bij Job Talent. Als je ingeschreven bent, nemen we zelf contact met je op zodra we een openstaande job als administratief medewerker hebben die aansluit bij jouw profiel. Zo mis je nooit nog een interessante vacature!

Beringen
Je hebt telefonisch contact met klanten en noteert orders.
Je geeft telefonisch advies & informatie over de verschillende producten.
Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen in het ERP in te brengen.
Je behandelt verkoopadministratie en dossiers.
Je behandelt klachten en de after sales service.
Tongeren
* Je staat in voor de controle van de ontvangen bestellingen en de voorbereiding en verwerking van de orders naar het magazijn toe.
* Je staat in voor de zorg van facturatie naar de klanten.
* Je staat in voor correcte administratieve verwerking van de routing van de chauffeurs.
* Je bent het aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot hun bestellingen.
* Je hebt kennis van Microsoft Office
* Je bent bereid om onze specifieke programma’s en procedures aan te leren
Zaventem
Voor onze klant, welke zorgt voor de verkoop en distributie van kleine elektronica naar andere winkels, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal er uitzien als volgt;
- Je bent het aanspreekpunt voor de klanten in de showroom en verwerkt inkomende orders van A-Z
- Je communiceert met de leveranciers uit Taiwan, China e.d. in verband met bestellingen/leveringen
- Je zorgt voor een vlotte inplanning van de leveringen bij de klanten in België
- Je zal werken in het computer programma SAP Business One
Humbeek
Je hebt minimum 2 jaar ervaring in boekhoudkundige administratie.
Je bent goed tweetalig NL/F met goede noties van het Engels.
Je communiceert vlot in woord en schrift, je hebt een goede teamgeest en Microsoft Office heeft voor jou geen geheimen.
Je bent vooral klantgericht, een uitstekende teamplayer en toont initiatief en ambitie om samen te werken aan de exponentiële groei.
Je werkt als gemotiveerde, uitvoerende bediende graag in een administratief ondersteunende functie.
Je kan zelfstandig werken, je bent accuraat, integer, georganiseerd, discreet, enthousiast en sociaal vaardig.
Je geeft blijk van verantwoordelijkheidszin, bent stressbestendig en werkt volgens de regels.
Puurs
Je staat mee in voor een correcte afsluit van een transportdossier:
- Alle POD’s opzoeken, zorgen dat ze beschikbaar zijn voor de klant.
- Facturen correct inboeken in webcost
- Nakijken van facturen
Sint-Truiden
Taken van de administratief medewerker:
• Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse en uiteenlopende administratieve werkzaamheden.
• Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan
• Je regelt het transport van de vrachtwagens:
o transportplanning, afstemming en terugkoppeling met je interne en externe klanten en contactpersonen. Opvolging en bijsturing waar nodig.
• Je staat in voor de correcte verwerking van gegevens op basis van de bestellingen, facturen ed.
• Personen onthalen en hun vraag identificeren. Telefonische oproepen aannemen.
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners. Eventueel boodschap noteren
• Bestellingen plaatsen. Kopieerwerk verrichten. Documenten coderen, klasseren en archiveren
• Je volgt de algemene mailbox op en de order intake
• Je werkt kort samen met andere medewerkers van de dienst administratie en de mensen van de operationele diensten.
Gent
• consolideren van de behoeften aan externe IT medewerkers geformuleerd vanuit de programma’s van Informatie Vlaanderen

• begeleiden van de aanvragers in het definiëren van geschikte profielen, publiceren profielaanvragen, faciliteren van de selectie van de aangeboden profielen en de geschikte kandidaten aanwerven door de gunning administratief af te handelen

• organiseren van de (logistieke) start en het einde van de opdracht van de externe medewerker en het begeleiden van de administratieve validatie en de verwerking van hun prestaties (Timesheets)

• ontwikkelen en onderhouden van de nodige lange termijn relaties met de interne en externe gebruikers van deze PMO-dienstverlening, het directiecomité en de leveranciers van externe medewerkers

• het mee opvolgen van werkelijke en prognose uitgaven gerelateerd aan de aankoop van externe medewerkers

• leveren van rapporten over de aankopen, de geleverde prestaties,….van externe medewerkers
Willebroek
- Opstellen van materiaallijst
- Prijzen vanop facturen nakijken met de prijzen in de materiaallijst
- Opstellen lease contracten in word
- Klanten contacteren i.v.m. hun domiciliëring (in overleg met de afdeling Credit Control)
- Ingeven van bestaande en toekomstige contracten in het informaticasysteem
- Op moment van ophaling of verzending de materialen in het magazijn nakijken, afhaal bon opmaken en laten ondertekenen en eventueel verzending opvolgen
- Contracten waarvan de materialen terug binnenkomen in de loop of op het einde van het contract opvolgen, oplijsten, de berekeningen maken van de restwaarde en het intern nazicht regelen (in nauw contact met de Repair afdeling en de Second Hand)
Lommel
Voor een professioneel schoonmaakbedrijf in de regio Lommel zijn wij dringend op zoek naar een Administratief medewerker M/V planning & loonadministratie.
Je wordt voornamelijk verantwoordelijk gesteld voor het opstellen en opvolgen van de planning van 30 à 40 schoonmaakmedewerkers.
Ook wijzigingen in de planning volg je op, breng je aan, communiceer je naar klanten en schoonmaakmedewerkers toe, je zoekt vervanging wanneer een medewerker wegens verlof of ziekte afwezig is, ...
Je onderhoudt hiervoor contact met klanten en met je medewerkers.
Daarnaast verzorg je de loonadministratie voor en de aanwerving van de schoonmaakmedewerkers.
Je werkt voltijds in dagdienst.
Heverlee
- Je neemt het telefonisch contact en de mailing tot jouw rekening
- Wanneer leveringen niet op tijd geleverd kunnen worden, verwittig jij preventief de klant in
- Je kan in verschillende talen instructies doorgeven aan de chauffeurs
- Inbrengen van gegevens in het systeem
- Het maken van reserveringen
- Je volgt het onthaal op en bent verantwoordelijk voor het opvolgen van medewerkers.